קורס תספורות נשים

WOMAN
אישה עם נמשים ושיער ג'ינג'י מחזיקה מספריים עם לק אדום

העתיד שלך מתחיל עכשיו

עולם עיצוב השיער הוא עולם עשיר אשר מושפע מטרנדים ודורש ידע רב.
אפשר לכתוב ולתאר כמה חשוב להקפיד ולדעת לבצע תספורת לאישה אבל זה יהיה תיאור טכני ומשעמם.

עיצוב שיער לאישה הוא אומנות, הוא צריך לגרום אושר, שמחה וחיוך רחב, הוא צריך לגרום ללקוחה שלך לומר: "אני לא אתן לאף אחד אחר לגעת בשיער שלי!"

רק אצלנו מלמדים להגיע למשפט שכזה!

לימודי תספורות נשים מיועד למעצבי שיער מתחילים ומתקדמים.

תוכנית הלימודים

קורס תספורות נשים מיועד לאנשים בתחילת הדרך ולעוסקים בעיצוב שיער אשר רוצים להעשיר את הידע שלהם. בין נושאי הלימוד שיחכו לך בקורס יהיו יצירת קווי תספורת, תוך היכרות עם תספורות קלאסיות ותספורות אופנתיות. הקורס גם יכיר לך את כלי העבודה הנדרשים ליצירת התספורות, את שלל הפתרונות בתחום ובנוסף לכך יערוך לך היכרות מקצועית עם תכשירי הטיפוח השונים.

גזירה של שיער עם מספריים ומסרק לבחורה
אשה מחזיקה מספריים ולומדת לגזור שיער

שימוש במגוון כלים מעשיים

הרעיון העומד מאחורי קורס המיועד ספציפית לתספורות נשים הוא לאפשר לך להשתמש בכל הידע, עם כל לקוחה, מיד בסיומו.

הקורס קצר מצד אחד, אך כיוון שהוא מועבר באופן אישי, הוא יסודי ומעמיק. הוא מאפשר לך להתחיל ליישם את המידע ולקבל נשים כלקוחות.

בסיום הקורס יהיו לך כלים לבצע תספורות קלאסיות או תספורות אופנתיות וחשוב לא פחות, להתאים את התספורת לאישה שהגיע אלייך. בין אם זוהי תחילת הדרך שלך ובין אם חשוב לך להעשיר את הידע שלך, הגעת אל המקום הנכון.

בית הספר לעיצוב השיער מקפיד על דיוק. החומר גם הוא יסודי. חשוב לנו להעניק לך כלים מעשיים ולאפשר לך לשאול שאלות לאורך כל הדרך. היתרון של לימוד אישי הוא לא רק בלימוד אלא גם בהענקת ביטחון עצמי כיוון שתמיד יהיה לצידך מישהו שיסביר לך מה לעשות, ינחה אותך ויעזור לך לצאת עם הידע הנכון וליישם אותו.

מגיע לך לקבל יחס אישי !

נציגי בית הספר לעיצוב שיער כבר מחכים לך.

כל שנותר הוא להשאיר פרטים ולתאם בהקדם קורס מקצועי בקבוצה קטנה, עם יחס אישי ומכל הלב.

למידע נוסף והרשמה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בית הספר לעיצוב שיער מציע קורסים במתכונת של אחד על אחד ומתחייב להעניק יחס אישי לכל תלמיד. לימוד פרטני ובקצב אישי מובילים אתכם אל ההצלחה. גמישות בלוח השיעורים לפי נוחות התלמיד.

משה מרגי