קורס תוספות שיער

PLUG
שיער בצבע חום אדמוני

קורס תוספות שיער

אם חשוב לך להעשיר את הידע שלך בעולם עיצוב השיער, עלייך להתמקצע בין היתר בתחום תוספות השיער. נשים מעוניינות היום להעשיר את השיער שלהם וזאת מסיבות שונות. חלקן רוצות ליהנות משיער ארוך מיד וחלקן רוצות ליהנות ממראה שיער שופע ובריא. בין אם זוהי רק תחילת הדרך שלך בעיצוב שיער ובין אם יש לך רזומה בתחום אך עוד לא התנסית בתחום התוספות, זה הזמן לשנות זאת.

אנחנו נלמד את כל הטכניקות המובילות ובהן גם הלחמה, שיטת הנוצה, חרוזים ועוד…

לימודי תוספות שיער מיועד למעצבי שיער מתחילים ללא ניסיון בתחום עיצוב השיער ומתקדמים.

האם קורס תוספות שיער מתאים עבורך?

הקורס הוא קורס ממוקד מאד אשר מעניק לך את כל הידע הנדרש בזמן קצר. תוך כמה מפגשים בלבד נלמד אותך על טיפול והתמודדויות עם כל סוג של שיער, נלמד אותך כיצד בפועל מתבצעת הנחת התוספת וניתן לך כלים שיאפשרו לך לאבחן את השיער העומד מולך ולהתאים לו את הטיפול הנכון.
אם רק התחלת את דרכך בעולם עיצוב השיער, הקורס הזה יעניק לך מקפצה ויאפשר לך לתת ללקוחותייך שירות שבשנים האחרונות הפך לפופולארי. אם כבר יש לך ניסיון, אך מעולם לא עסקת בתוספות לשיער, קורס תוספות שיער ישנה את המצב ויאפשר לך להרחיב את השירותים שנתת ללקוחותייך עד היום.
אשיה עם שיער בלונד מחזיקה ביד דוגמאות של שיער בצבעים שונים לתוספות
אישה מחברת תוספות שיער לאישה אחרת עם שיער חום

היתרונות של בית הספר לעיצוב שיער

לקחנו את כל הנושאים החשובים בתחום עיצוב השיער ויצרנו קורסים ממוקדים, קצרים ושמועברים בקבוצות קטנות. הקורס מאפשר לך ללמוד תוך כמה מפגשים בלבד כיצד לבצע תוספות לשיער ולהרחיב את מגוון השירותים שניתנים במספרה שלך.
קורס תוספות שיער נלמד בקבוצה קטנה והוא כולל התנסות מעשית שמשמעותה לצאת עם יכולת לבצע את התוספות על לקוחותייך. לאורך כל הדרך תהיה לך אפשרות לשאול שאלות ולהתייעץ עד להרגשת ביטחון מלא בכל פעולה.

מגיע לך לקבל יחס אישי !

נציגי בית הספר לעיצוב שיער כבר מחכים לך.

כל שנותר הוא להשאיר פרטים ולתאם בהקדם קורס מקצועי בקבוצה קטנה, עם יחס אישי ומכל הלב.

למידע נוסף והרשמה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בית הספר לעיצוב שיער מציע קורסים במתכונת של אחד על אחד ומתחייב להעניק יחס אישי לכל תלמיד. לימוד פרטני ובקצב אישי מובילים אתכם אל ההצלחה. גמישות בלוח השיעורים לפי נוחות התלמיד.

משה מרגי