קורס כימיה צבעים

COLOR
אישה גם שיער שצבוע בצבע ורוד

קורס כימיה וצבעים

אם יש לך נגיעה לעולם עיצוב השיער אך בכל מה שנוגע לצבע העולם נותר מסתורי ולא מובן, הגעת אל המקום הנכון.

היום, גם נשים וגם גברים צובעים את השיער, הם מגיעים אל המספרה כדי לצאת עם המראה המחמיא ביותר ולכן אם עוד אין לך הבנה בתחום ואין לך ידע פרקטי, זה הזמן לשנות זאת.

לימודי כימיה וצבעים מיועד למעצבי שיער מתחילים ומתקדמים

מה נלמד במהלך הקורס?

אנחנו נלמד ונסביר על עולם הצבע מעגל הצבעים . נכיר לך האפשרויות השונות לשנות את צבע השיער, את הטכניקות השונות לעשות זאת והכל במטרה להעניק להם ולהן את התוצאה הטובה ביותר.

בקורס נלמד על שטיפות, ניקוי פיגמנטים והתאמת צבעים לעור ולעיניים, בסופו של דבר תהיה לך יכולת להתאים את הצבע והשילוב המושלם.

אנחנו נלמד אותך לרקוח את השיקוי המושלם, את הכמויות המתאימות והיחס, כל זאת כשאנחנו מתמקדים בנושא הבטיחות, הטיפול בקרם החמצן והטכניקות השונות למריחה. 

גבר מחזיק מברשת צבע ולומד לצבוע שיער
אישה לומדת לעשות פסים בשיער בצבע בלונד

קורס כימיה - צבעים יעניק לך כלים מעשיים

המטרה של הקורס הוא לאפשר לך לצאת וליישם את כל מה שנלמד בו. לכן, הקורס מכיל את הנושאים החשובים בעולם הצבע והכימיה של השיער והבחירה הייתה ללמד ביחס אישי. הכיתות הקטנות מאפשרות לך להפנים את הידע התיאורטי לצד ההתנסות המעשית ולדעת כי בכל רגע נתון יש מי שישמח לענות על שאלותייך ולכוון אותך. בין אם זוהי תחילת הדרך שלך בעולם עיצוב השיער ובין אם כבר יש לך ניסיון, אך לא בעולם הצבע, קורס כימיה – צבעים הוא עבורך. 

חשוב לנו לעזור לך להתמקצע. מסיבה זו יצרנו קורסים קצרים, ממוקדים ושמתקיימים בכיתות קטנות. אחד מהקורסים אשר מחכים לך בבית הספר הוא קורס כימיה / צבעים. אנו מאמינים כי תודות לבחירת התוכן הנכון של הקורס ותודות ליחס האישי תהיה לך אפשרות ליישם בקלות את הידע מיד בסיום הלימודים.

מגיע לך לקבל יחס אישי !

נציגי בית הספר לעיצוב שיער כבר מחכים לך.

כל שנותר הוא להשאיר פרטים ולתאם בהקדם קורס מקצועי בקבוצה קטנה, עם יחס אישי ומכל הלב.

למידע נוסף והרשמה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בית הספר לעיצוב שיער מציע קורסים במתכונת של אחד על אחד ומתחייב להעניק יחס אישי לכל תלמיד. לימוד פרטני ובקצב אישי מובילים אתכם אל ההצלחה. גמישות בלוח השיעורים לפי נוחות התלמיד.

משה מרגי